pondělí 20. dubna 2009

Volba sedmi jáhnů

5 komentářů:

  1. Tenhle komentář se úplně netýká textu, ale přijde mi to zajímavý.

    Když sem dneska psal ten příspěvek tak sem hledal odkud bych to zkopírovat abych to nemusel opisovat a našel sem stránku kde jsou mimo "klasického" obsahu i apokryfy, tak kdyby se někdo zajímal tak tady máte odkaz:

    http://www.biblenet.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry znat dalsi stranku, dik. Jinak jsem uplne na zacatku posilala odkaz na www.bibleserver.com Je tam Bible v mnoha jazycich, apokryfy taky a kdyby mel nekdo zajem je tam i Slovo na cestu.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jeste mala pripominka. Nezobrazuji se mi konce radku... Jinak dik za vcasny post.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak to vypadá když se ti nezobrazují konce řádků? U mě to vypadá v pohodě...

    OdpovědětVymazat
  5. Proste kdyz je dlouhej radek, tak mi chybi konec slova, ale asi je teda problem u mne.

    OdpovědětVymazat